Wednesday, July 22, 2015

Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ. 5 βήματα για μια Ελλάδα κυρίαρχη, ανεξάρτητη και πραγματικά δημοκρατική.

1. Διαγραφή Χρέους

Η μη αναγνώριση του δημόσιου χρέους με βάση το διεθνές δίκαιο, επιτρέπει σε ένα κυρίαρχο κράτος να αρνηθεί να πληρώσει όλα τα παράνομα, τοκογλυφικά και καταχρηστικά χρέη, που οδηγούν τον λαό και την χώρα στην χρεοκοπία. Αυτό σημαίνει άμεση παύση πληρωμών προς τους δανειστές εδώ και τώρα, ώστε να σταματήσει ο φόρος αίματος τον οποίο καταβάλλουν η χώρα και ο λαός στους διεθνείς τοκογλύφους και κερδοσκόπους.

Μη αναγνώριση του χρέους

Σημαίνει ότι δεν αναγνωρίζουμε κανενός είδους απαίτηση που θα επιτρέψει στους δανειστές της χώρας να τη δημεύσουν, να την κατασχέσουν, να τη λεηλατήσουν.

Σημαίνει ότι σταματάμε να πληρώνουμε δάνεια που έχουμε πληρώσει διπλά και τρίδιπλα.

Σημαίνει ότι διεθνοποιούμε το πρόβλημα της Ελλάδας, ως πρόβλημα καταπάτησης θεμελιωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων και κατάλυσης του πολιτεύματος ενός τυπικά ανεξάρτητου κράτους από τους δανειστές του, όπως άλλωστε έχει προτείνει η Επιτροπή Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του ΟΗΕ ήδη από τον Απρίλη του 2014.
Σημαίνει ότι διαγράφουμε μονομερώς όλες τις οφειλές που υπήρξαν προϊόν ρεμούλας και κερδοσκοπίας εις βάρος της χώρας και του λαού της. Σημαίνει ότι αρνούμαστε επιτέλους να ματώνουμε για δάνεια που έρχονται από τον 19ο αιώνα, αλλά οι αγορές και οι μεγάλοι «εταίροι» μας έχουν επιβάλει να τα πληρώνουμε έως σήμερα.

Σημαίνει πολύ απλά ότι σταματάμε να πληρώνουμε τα κερατιάτικα στους διεθνείς και ντόπιους τοκογλύφους..

Ο ελληνικός λαός οφείλει να προχωρήσει σε μη αναγνώριση του χρέους, όχι γιατί θέλει να βλάψει κανέναν ή να «φάει» τα λεφτά των δανειστών του. Οφείλει να το κάνει γιατί έτσι θα ανατρέψει την σχέση οφειλέτη-δανειστή υπέρ της χώρας του και θα αποφύγει οριστικά την επίσημη χρεοκοπία. Οφείλει να το κάνει γιατί δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να σταθεί στα πόδια του, για να διεκδικήσει τη χώρα του από τις αγορές και τα αρπακτικά τους, για να εξασφαλίσει την επιβίωσή του, για να λυτρωθεί επιτέλους από το διεφθαρμένο σύστημα που τον κυβερνά.

Γι’ αυτό και αιτήματα που αφορούν δάνεια τα οποία συνήφθησαν καλή τη πίστει και συνέβαλαν αποδεδειγμένα στην ανάπτυξη της χώρας, ο λαός δεν θα αρνηθεί να συζητήσει την ικανοποίησή τους. Στη βάση του αμοιβαίου οφέλους. Ιδίως αν συνδέονται με χρήματα μικροκαταθετών και ασφαλιστικών ταμείων, που έτσι κι αλλιώς δεν υπερβαίνουν το 15% του σημερινού δημόσιου χρέους. Πάντα με βασική προϋπόθεση ότι καμιά τέτοια απαίτηση δεν θα υπονομεύσει την πορεία της χώρας, δεν θα υποθηκεύσει το μέλλον της και ούτε θα θέσει τη χώρα υπό καθεστώς ομηρίας.

Αν χρειαστεί να χάσει κάποιος, αυτός σίγουρα δεν θα είναι ο λαός και η χώρα
.


2. Εθνικό Νόμισμα
 
Αποχώρηση της χώρας μας από την Ε.Ε. με πρώτο βήμα την έξοδο από τη ζώνη του ευρώ και την υιοθέτηση εθνικού νομίσματος που να εκφράζει τη δυναμική μιας νέας οικονομικής πορείας της χώρας προς όφελος του λαού.

Η καταστροφή δεν μας περιμένει αν φύγουμε από το ευρώ και από την Ε.Ε., αλλά όσο παραμένουμε υποτελείς τόσο στην Ε.Ε. όσο και στην ευρωζώνη.

Η χώρα θα πάψει να είναι έρμαιο κάθε είδους πίεσης, εκβιασμού και επιδρομής της διεθνούς κερδοσκοπίας, θα πάψει να είναι αναλώσιμο είδος των αγορών, μόνο αν ανακτήσει τον έλεγχο του νομίσματος και της οικονομίας της.

Τα βήματα μετάβασης στο εθνικό νόμισμα

Κατ’ αρχήν θα πρέπει να τονιστεί, για μια ακόμη φορά, ότι η αναγκαιότητα μετάβασης σε νέο εθνικό κρατικό νόμισμα προκύπτει από δύο κύριους λόγους και δεν έχει να κάνει καθόλου με την ανταγωνιστικότητα της οικονομίας, ή άλλα που ακούγονται κατά καιρούς: 

1. επιβάλλεται προκειμένου να ανακτηθεί ο έλεγχος της ελληνικής οικονομίας από τον φορέα της, καθώς και της ίδιας της χώρας από τον φυσικό της ιδιοκτήτη, δηλαδή τον ελληνικό λαό, αφού είναι γνωστό -και αποδεκτό από όλους-, ότι η εθνική ανεξαρτησία περνά μέσα από τη νομισματική κυριαρχία και, 

2. να καταστεί δυνατή η απελευθέρωση από το βραχνά του παράνομου χρέους, προκειμένου να απελευθερωθούν οι παραγωγικές δυνάμεις της ελληνικής κοινωνίας και να γίνει δυνατή η παραγωγική ανασυγκρότηση με τελικό στόχο την ευημερία της μεγάλης πλειοψηφίας του ελληνικού λαού, πράγμα που δεν μπορεί να συμβεί εντός του δοσμένου πλαισίου των ευρωπαϊκών «θεσμών».

Έτσι, η μετάβαση σε νέο εθνικό νόμισμα αφορά καθαρά σε πολιτική απόφαση στρατηγικής σημασίας για την προοπτική της χώρας και την ευημερία του ελληνικού λαού.
Ενώ από τεχνική άποψη η μετάβαση σε νέο εθνικό νόμισμα είναι μια σχετικά εύκολη υπόθεση, στο πλαίσιο όμως που αυτή θα αποφασιστεί, λαμβάνοντας υπ’ όψη τα συμφέροντα που θα θιγούν, τις αντιδράσεις που θα προκληθούν, τις πολιτικές ακόμη και τις γεωπολιτικές αναταράξεις που ενδεχομένως να υπάρξουν στην περίπτωση της Ελλάδας, το εγχείρημα καθίσταται εξαιρετικά λεπτό και απαιτείται πολύ καλά επεξεργασμένο σχέδιο, αποφασιστικότητα στην υλοποίησή του και παράλληλα προστατευτικά μέτρα, που μπορεί να μην έχουν άμεση σχέση με την τεχνική διαδικασία αλλαγής του νομίσματος, αλλά είναι αναγκαία για την ομαλή εξέλιξη αυτής της διαδικασίας.

Ακολουθούν συνοπτικά τα βήματα για το εθνικό νόμισμα.

Βημα 1ο
Παύση πληρωμων προς δανειστές και διαγραφή χρεών

Βημα 2ο
Κρατικοποίηση της Τράπεζάς της Ελλάδος

Βημα 3ο
Έλεγχος στη διακίνηση κεφαλαίων

Βημα 4ο
Εκκαθάριση "συστημικών" τραπεζών

Βημα 5ο
Συγκέντρωση όλων των αποθεμάτων σε μετρητά
Και τα πέντε προαναφερόμενα μέτρα αποφασίζονται, ανακοινώνονται και υλοποιούνται ταυτόχρονα και άμεσα εντός 24ώρου, πριν την εξαγγελία της μετάβασης σε νέο εθνικό κρατικό νόμισμα.

Βημα 6ο
Εξαγγελία της μετάβασης στο νέο νόμισμα και διασφάλιση των καταθέσεων από το κράτος

Βημα 7ο
Καθολικοποίηση χρεωστικών καρτών για τις εσωτερικές συναλλαγές

Βημα 8ο
Μέτρα ανακούφισης του εμπορικού ισοζύγιου και αποτροπής ελλείψεων στην εγχώρια αγορά

Βημα 9ο
Έλεγχος και διατίμηση στα καύσιμα, στα τρόφιμα, στα φάρμακα κτλ, σπάσιμο των καρτέλ που ελέγχουν σήμερα την αγορά

Βημα 10ο
Αποκατάσταση λαϊκού εισοδήματος
Όλα αυτά μαζί τα μέτρα και η άμεση εφαρμογή τους θα οδηγήσουν επίσης, στη δημιουργία του αρραγούς εκείνου εσωτερικού μετώπου, που είναι αναγκαίο για την κατακόρυφη ενίσχυση της αποτρεπτικής ισχύος της χώρας καθιστώντας κάθε εγχείρημα εξωτερικής επέμβασης με χρήση των εθνικών μας θεμάτων και την απειλή της Τουρκίας, δύσκολη και πολύ ακριβή υπόθεση για τους διοργανωτές μιας τέτοιας μεθόδευσης σε βάρος της πατρίδας μας.

3. Ανατροπή Μνημονίων.

Θα πρέπει να είναι καθαρό ότι εντός των σημερινών πλαισίων κοινοβουλευτισμού δεν μπορεί να υπάρξει δημοκρατική λύση υπέρ του λαού. Ούτε να προχωρήσουμε σε ριζική αλλαγή πορείας. Ο λόγος είναι απλός: οι κυβερνώντες έχουν περάσει στο εσωτερικό δίκαιο της χώρας όλες τις βασικές δεσμεύσεις προς τους δανειστές και την ευρωζώνη με αποτέλεσμα να είναι άκρως ευάλωτη η χώρα σε πιέσεις, εκβιασμούς, ακόμη και επεμβάσεις άνωθεν και έξωθεν.

Μόνο με την ανατροπή του υπάρχοντος καθεστώτος δεσμεύσεων και συμφωνιών μπορεί να ξεκινήσει η αλλαγή πορείας. Κι αυτό μπορεί να γίνει μόνο από την πλειοψηφία του λαού εξαναγκάζοντας σε παραίτηση την κυβέρνηση και σε διάλυση το κοινοβούλιο με σκοπό να υπάρξει μια έκτακτη, προσωρινή κυβέρνηση που μπορούμε να την ονομάσουμε Επιτροπή Εθνικής Σωτηρίας που θα έχει σαν βασική αποστολή να διακόψει τη συνέχεια του κράτους και να ανοίξει τον δρόμο για την διαδοχή του κράτους από μια νέα πολιτική και πολιτειακή μορφή του κυρίαρχου λαού. Πράγμα που μπορεί να γίνει με όρους δημοκρατίας μόνο με έναν τρόπο: την σύγκληση Συντακτική Εθνοσυνέλευσης και την ψήφιση νέου Συντάγματος, νέου θεμελιώδους νόμου που θα επανακαθορίζει από μηδενικής βάσης όλες τις σχέσεις στο εσωτερικό και στο εξωτερικό του ελληνικού λαού.

Η Επιτροπή Εθνικής Σωτηρίας θα αναδειχθεί από τα κάτω, δηλαδή από εκείνες τις συλλογικότητες που θα ηγηθούν της ανατροπής και θα εκφράζουν μαχητικά την πλειοψηφία του ελληνικού λαού. Η Επιτροπή αυτή θα αναλάβει να διοικεί στο μεσοδιάστημα μέχρι την ολοκλήρωση των εργασιών της Συντακτικής Εθνοσυνέλευσης με Συντακτικές Πράξεις. Την σύνταξη και την υλοποίηση των Συντακτικών Πράξεων θα αναλάβουν οι γενικές συνελεύσεις και οι συλλογικότητες του λαού σε κάθε τομέα ευθύνης και κοινωνικής δράσης.

Με τον τρόπο αυτό θα μπορεί από την πρώτη στιγμή ο λαός απευθείας να μάθει να αποφασίζει και να διευθετεί τις υποθέσεις του στην υγεία, στην παιδεία, στην οικονομία, κοκ. Έτσι θα δοθεί η δυνατότητα να ανασυγκροτηθεί από μηδενικής βάσης ολόκληρη η δημόσια διοίκηση και να απαλλαγεί από τον βραχνά της πολιτικής και κομματικής υποδούλωσης, καθώς επίσης και του φιλοτομαρισμού που κυριαρχεί. Ενώ ταυτόχρονα η τοπική αυτοδιοίκηση θα επανιδρυθεί από τις πρώτες κιόλας ημέρες ως κοινότητα αυτοδιοικούμενων πολιτών στη βάση της δικής τους ελεύθερης συλλογικής θέλησης.

4. Δικαιοσύνη
Η πρώτη πράξη απελευθέρωσης της ελληνικής κοινωνίας από τα ανομήματα των κυβερνώντων της είναι να καθίσει στο εδώλιο:
Αυτούς που συντέλεσαν το αδίκημα της εσχάτης προδοσίας μέσω σφετερισμού της εξουσίας αποδεχόμενοι τις εξωτερικές πιέσεις επιβολής μνημονίων εξαθλίωσης των Ελλήνων με όρους παραίτησης ασυλίας απέναντι στους δανειστές, σαν πράξη επίσης απαραίτητη ως προϋπόθεση για τη διεθνοποίηση του προβλήματος χρέους της Ελλάδας και τη μη αναγνώρισή του, καθώς και
Το σύνολο των φυσικών και νομικών προσώπων  (κόμματα και επιχειρηματικά κυκλώματα) που συμμετείχαν στην διασπάθιση του δημόσιου χρήματος και της δημόσιας περιουσίας σε ολόκληρη την προηγούμενη περίοδο,

5. Νέο Δημοκρατικό Σύνταγμα


Η πρώτη πράξη απελευθέρωσης της ελληνικής κοινωνίας από τα ανομήματα των κυβερνώντων της είναι να καθίσει στο εδώλιο αυτούς που συντέλεσαν το αδίκημα της εσχάτης προδοσίας μέσω σφετερισμού της εξουσίας και το σύνολο των φυσικών και νομικών προσώπων που συμμετείχαν στην διασπάθιση του δημόσιου χρήματος και της δημόσιας περιουσίας σε ολόκληρη την προηγούμενη περίοδο,

Mόνο με την ανατροπή του υπάρχοντος καθεστώτος δεσμεύσεων και συμφωνιών μπορεί να ξεκινήσει η αλλαγή πορείας. Αφού χαράξουμε τον δρόμο, τότε αυτό θα πρέπει να αποτυπωθεί και να κατοχυρωθεί με ριζική αλλαγή του θεσμικού οικοδομήματος. Και αυτό δεν μπορεί να συμβεί με απλές αναθεωρήσεις του Συντάγματος και αλλαγή της νομοθεσίας που διέπεται απ’ αυτό, στα πλαίσια του υπάρχοντος κατ’ εξοχήν αναξιόπιστου Κοινοβουλευτικού συστήματος, αλλά με την ανατροπή αυτού του συστήματος και τη σύνταξη εντελώς νέου δημοκρατικού 
Συντάγματος μέσω Συντακτικής Εθνοσυνέλευσης. Μιας Συντακτικής Εθνοσυνέλευσης που λειτουργώντας πρωτογενώς, θα δημιουργήσει εξ υπαρχής νέο Δίκαιο απαλλάσσοντας οριστικά τη χώρα και το λαό από τα βάρη της φαυλοκρατίας και της ξένης εξάρτησης.

Το νέο αυτό Σύνταγμα, οφείλει να διασφαλίζει σε απόλυτο και αδιαμφισβήτητο βαθμό τα ατομικά, πολιτικά και κοινωνικά δικαιώματα όλων των πολιτών με βάση τις αρχές της Ισότητας, της Ισοπολιτείας, της Δικαιοσύνης και της Ευημερίας του λαού.

Οφείλει ταυτόχρονα να διασφαλίζει με αδιαμφισβήτητο τρόπο τη συμμετοχή των πολιτών στις αποφάσεις που αφορούν το σύνολο των θεμάτων που απασχολούν τη χώρα, καθώς και τον έλεγχο από τους ίδιους τους πολίτες της ορθής υλοποίησης αυτών των αποφάσεων.

Η λαϊκή κυριαρχία δεν είναι μόνον άρρηκτα δεμένη με την πολυφωνία και την ελευθερία στην έκφραση, αλλά ταυτόχρονα και με την πιο πλατιά συμμετοχή στη λήψη και τον έλεγχο των αποφάσεων και την ανάληψη ευθύνης.

Η αδιαφορία, η αποχή και η εν λευκώ ανάθεση είναι έννοιες μη συμβατές με τη λειτουργία της Δημοκρατίας και τη Λαϊκή Κυριαρχία.

H ελεύθερη πολιτική έκφραση των αντιθέσεων, που υφίστανται έτσι κι αλλιώς μέσα στην κοινωνία, μεταξύ των διαφορετικών τάξεων και των κοινωνικών στρωμάτων, ο δημοκρατικός διάλογος, αποτελεί θεμελιώδες δικαίωμα, αλλά και παράγοντα για τον δημιουργικό μετασχηματισμό τους σε υλοποιήσιμες πολιτικές, πάντα σε όφελος της μεγάλης κοινωνικής πλειοψηφίας.

No comments:

Post a Comment